fbpx

Szkolenia

Uczymy na konkretnych business case’ach

Zaszywamy wiedzę w praktycznych ćwiczeniach

Szkolenia zespołów

Co wpływa na motywację pracowników oprócz wynagrodzenia? Pracownicy chcą się rozwijać, doszkalać i podnosić swoje kwalifikacje. Dzięki temu dajemy im możliwość zostania specjalistami w swojej dziedzinie, a Twoja firma zyskuje wykwalifikowane i zaangażowane zespoły.

Szkolenia i indywidualne wsparcie

Uczestnicy szkoleń mogą liczyć także na indywidualne wsparcie coachingowe. Zapewniamy je, ponieważ wyniki naszej pracy jasno pokazują, że osoby otoczone takim wsparciem osiągają dużo lepsze wyniki i są bardziej zadowolone ze swojej pracy. Niezależnie od tego, czy uczestnicy skorzystają ze wsparcia coacha, zachęcamy każdego do kontaktu mailowego po zakończeniu szkolenia i podzielenia się z nami swoimi przemyśleniami.

Liczą się praktyczne aspekty szkolenia

Prowadzący szkolenia trenerzy są doświadczonymi w biznesie ludźmi. Dlatego omawiane przez nich przykłady bazują na faktach. Każdego trenera wybieramy zarówno pod kątem poziomu kompetencji, jak i pasji. Wierzymy, że tylko prawdziwi pasjonaci potrafią zarazić swoim entuzjazmem innych, a tym samym, ciekawie opowiadać nawet o najbardziej skomplikowanych meandrach biznesu.

Wiedzę teoretyczną i wykładową skracamy w szkoleniach do minimum, starając się, by była interesującym wprowadzeniem do zagadnienia. Zamiast definicji, regułek i wykresów wolimy przedstawić zagadnienia biznesowe na konkretnych i prawdziwych przykładach. Ten sposób ułatwia uczestnikom szkolenia zrozumieć, jak działają zaprezentowane rozwiązania i w jak je wprowadzać.

 

Tematyka szkoleń

Wskaż nam temat szkolenia, którego potrzebuje Twój zespół

Jak odzyskać pasję i radość w pracy, czyli o wypaleniu zawodowym

Stres w pracy – kiedy pomaga, kiedy przeszkadza?

Techniki sprzedaży, kierowanie zespołem – diagnoza zespołu (narzędzia psychometryczne)

Rozwój talentów – ustalanie ścieżki kariery w firmie

Warsztat Asesora sesji Assessment/Development Center

Coaching dla managerów

Zarządzanie sobą w czasie

Sztuka skutecznej komunikacji

Call Center – jak być efektywnym; budowanie zespołów; zarządzanie konfliktem

Etapy szkoleń

Etap 1: Badanie potencjału

Potencjał zespołu badany jest na dwa tygodnie przed planowanymi warsztatami. Odbywa się za pomocą Analizy Indywidualnej oraz Analizy Zespołu Harrison Assessments.

Etap 2: Warsztaty

Jednodniowe warsztaty dla zespołu

Etap 3: Konsultacje

Po miesiącu od odbytego szkolenia odbywają się konsultacje z Szefem Zespołu, z którym omawiane rezultaty szkolenia.

Warsztaty z komunikacji oparte o metodologię Harrison Assessments

Podczas szkolenia z komunikacji, opartego na metodologii Harrison Assessments, uczestnicy dowiadują się dużo o sobie. Poznają swój typ komunikacji, a także, jak wpływa on na zaangażowanie zarówno współpracowników, jak i podwładnych. Podczas zajęć odkrywamy także mocne strony każdego z uczestników i pokazujemy, jak je docenić i wykorzystać w praktyce, aby zwiększyć swoje umiejętności komunikacyjne. Rozeznanie w typach komunikacji oraz talentach jest niezwykle przydatne dla managerów. Poznają oni możliwości swojego zespołu, jego mocne strony jako całości oraz talenty poszczególnych członków teamu. Dzięki temu managerowie mogą w całości wykorzystać ukryty potencjał grupy.

Szkolenie Akredytacyjne Harrison Assessments

Termin najbliższego Szkolenia Akredytacyjnego Harrison Assessments: 9-11 oraz 15-16 września 2020.
To 5 dni kompleksowego i starannie przygotowanego szkolenia zakończonego międzynarodowym certyfikatem Harrison Assessments.