Co wpływa na motywację pracowników oprócz wynagrodzenia? Pracownicy chcą się rozwijać, doszkalać i podnosić swoje kwalifikacje. Dzięki temu dajemy im możliwość zostania specjalistami w swojej dziedzinie, a Twoja firma zyskuje wykwalifikowane i zaangażowane zespoły.
Uczestnicy szkoleń mogą liczyć także na indywidualne wsparcie coachingowe. Zapewniamy je, ponieważ wyniki naszej pracy jasno pokazują, że osoby otoczone takim wsparciem osiągają dużo lepsze wyniki i są bardziej zadowolone ze swojej pracy. Niezależnie od tego, czy uczestnicy skorzystają ze wsparcia coacha, zachęcamy każdego do kontaktu mailowego po zakończeniu szkolenia i podzielenia się z nami swoimi przemyśleniami.
Prowadzący szkolenia trenerzy są doświadczonymi w biznesie ludźmi. Dlatego omawiane przez nich przykłady bazują na faktach. Każdego trenera wybieramy zarówno pod kątem poziomu kompetencji, jak i pasji. Wierzymy, że tylko prawdziwi pasjonaci potrafią zarazić swoim entuzjazmem innych, a tym samym, ciekawie opowiadać nawet o najbardziej skomplikowanych meandrach biznesu.
Wiedzę teoretyczną i wykładową skracamy w szkoleniach do minimum, starając się, by była interesującym wprowadzeniem do zagadnienia. Zamiast definicji, regułek i wykresów wolimy przedstawić zagadnienia biznesowe na konkretnych i prawdziwych przykładach. Ten sposób ułatwia uczestnikom szkolenia zrozumieć, jak działają zaprezentowane rozwiązania i w jak je wprowadzać.
Wskaż nam temat szkolenia, którego potrzebuje Twój zespół
Jak odzyskać pasję i radość w pracy, czyli o wypaleniu zawodowym
Stres w pracy – kiedy pomaga, kiedy przeszkadza?
Techniki sprzedaży, kierowanie zespołem – diagnoza zespołu (narzędzia psychometryczne)
Rozwój talentów – ustalanie ścieżki kariery w firmie
Warsztat Asesora sesji Assessment/Development Center
Coaching dla managerów
Zarządzanie sobą w czasie
Sztuka skutecznej komunikacji
Call Center – jak być efektywnym; budowanie zespołów; zarządzanie konfliktem
Podczas szkolenia z komunikacji, opartego na metodologii Harrison Assessments, uczestnicy dowiadują się dużo o sobie. Poznają swój typ komunikacji, a także, jak wpływa on na zaangażowanie zarówno współpracowników, jak i podwładnych. Podczas zajęć odkrywamy także mocne strony każdego z uczestników i pokazujemy, jak je docenić i wykorzystać w praktyce, aby zwiększyć swoje umiejętności komunikacyjne. Rozeznanie w typach komunikacji oraz talentach jest niezwykle przydatne dla managerów. Poznają oni możliwości swojego zespołu, jego mocne strony jako całości oraz talenty poszczególnych członków teamu. Dzięki temu managerowie mogą w całości wykorzystać ukryty potencjał grupy.