Harrison Analytics to wygodna platforma on-line do mierzenia i zarządzania zaangażowaniem oraz poziomem kompetencji pracowników w całej organizacji.
Dla każdego, kto zapisze się na bezpłatny newsletter Talent Exact przygotowaliśmy bezpłatny poradnik.
Chcesz się zapisać?
Obiecujemy – bez spamowania.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Talent Exact Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Żelazna 29 lok. 3, 00-806 Warszawa, KRS 0000268644. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przesłanie materiałów edukacyjnych.
Odczytywanie danych jest bardzo łatwe. Po wypełnieniu przez pracownika kwestionariusza algorytm przetwarza zebrane dane i automatycznie pokazuje je na platformie. Operując kolorami i czytelną grafiką przedstawia odpowiedzi ankietowanych uwzględniając jednocześnie aż 18 oczekiwań pracowników i poziom ich spełnienia.
Dzięki zastosowaniu mapowania wyników kolorami, nawet bez wczytywania się w dane liczbowe osoba analizująca dane od razu będzie wiedziała, jakie działania powinna podjąć organizacja względem pracownika.
Analytics Przegląd (tzw. helicopter view) – widok ogólnych wyników zaangażowania pracowników
Szczegółowe wyniki poszczególnych oczekiwań pracowników
Wyniki w pliku Excel
Raporty indywidualne dla każdego pracownika (zobacz wersję demo raportu)
Harrison Analytics umożliwia wyświetlanie danych dotyczących zaangażowania pracowników na wszystkich poziomach organizacji i ułatwia liderom angażowanie ich zespołów. Obejmuje on nieograniczone indywidualne raporty zaangażowania dla każdego subskrybowanego pracownika. Wszystkie dane są widoczne na pierwszy rzut oka.
Badanie organizacyjne, grupowe i indywidualne kompetencji i modeli kompetencyjnych.
Harrison Analytics umożliwia wyświetlanie kompetencji behawioralnych na wszystkich poziomach organizacji, co ułatwia stworzenie kultury o wysokiej efektywności.
Obejmuje następujące elementy:
Moduł obejmuje bezpłatne raporty „Analiza Kompetencji Behawioralnej – Przegląd” we wszystkich zestawach kompetencji.
Kompetencje pracy zdalnej wspierają pracowników w produktywności i efektywnej komunikacji podczas pracy zdalnej.
Kompetencje Zdalnego Zarządzania wspierają liderów w skutecznej komunikacji z pracownikami pracującymi zdalnie i pomaganie im w utrzymaniu produktywności.
Każda z tych dwóch kompetencji porównuje osobę z szeregiem cech związanych z komunikowaniem się z pracownikami działającymi na odległość.
Te raporty pokazują kompetencje przywódcze na poziomie lidera. Identyfikują mocne strony i „potencjalne zakłócacze” przywództwa.
Harrison Analytics daje możliwość dopasowania analizy do potrzeb firmy poprzez edytowanie lub tworzenia własnych profili kompetencyjnych np. modelu kompetencyjnego czy wartości.
Ten raport identyfikuje mocne strony i potencjalne „zakłócacze” w odniesieniu do kompetencji współpracy.
Ten raport identyfikuje konkretne czynniki powiązane z inteligencją emocjonalną takiej, jak: samoświadomość, samomotywacja i zarządzanie sobą, świadomość społeczne i orientacja na pomaganie innym, przywództwo relacyjne itd. Analiza jest oparta na badaniach wielu autorów dotyczących koncepcji inteligencji emocjonalnej m.in. Golemana.
Harrison Analytics daje możliwość dopasowania analizy do potrzeb firmy poprzez edytowanie lub tworzenia własnych profili kompetencyjnych np. modelu kompetencyjnego czy wartości.
Harrison Analytics
Harrison Analytics to narzędzie przeznaczone dla działów HR, które chcą w szybki i precyzyjny sposób zarządzać zaangażowaniem i poziomem kompetencji pracowników oraz zarządzać poziomem ich kompetencji.
Korzystanie z platformy pozwala nie tylko na szybkie uzyskanie potrzebnych informacji, ale także analizę danych bądź ich części. System umożliwia wyodrębnienie segmentów danych, dzięki czemu można zbadać i porównywać fragmentaryczne wyniki.
Pracownicy nie chcą powiedzieć wprost, ale widać, że codzienna praca stała się dla nich przykrym obowiązkiem, który wykonują poprawnie, ale bez zadania z siebie czegoś więcej, niż jest wymagane. Firma chce wdrożyć środki zaradcze, ale w pierwszej kolejności musi ustalić źródło problemu.
Nie chce zamawiać kursów i szkoleń, na których de facto skorzystają tylko ich organizatorzy. Aby z bogatej oferty szkoleniowej wybrać odpowiednie pozycje, należy określić obszary, które wymagają dopracowania.
Firma chciałaby mieć pewność, że pomimo braku kontaktów na żywo, wykazują duże zaangażowanie i motywację oraz czują się współodpowiedzialni za kolegów oraz realizowane zadania.
Jeśli zachęty przestały działać, należy na nowo zbudować system motywacyjny. Nie należy jednak robić tego po omacku. Nie wszyscy pracownicy oczekują tego samego. Wielu pracodawców błędnie zakłada, że najlepszym sposobem motywowania są premie i bonusy finansowe. To nieprawda. Dla wielu pracowników znacznie lepszym „motywatorem” jest możliwość rozwoju, wyjazdy zagraniczne czy zmiana zakresu obowiązków. Należy to ustalić, by następnie nie próbować uszczęśliwić zespół na siłę.
Dzięki poczuciu, że „wszyscy grają do jednej bramki”, korzyści odnoszą i pracownicy, bo rozumieją sens codziennej pracy, i firma, bo zaangażowane zespoły lepiej realizują zadania. Harrison Analytics pozwala ocenić stopień tej identyfikacji, a jeśli jest niski – rozwiązać problem.
Aby umiejętnie podnosić poprzeczkę, musi określić, jaki jest obecny poziom motywacji i powyżej jakiego poziomu zachęty zaczną być traktowane jak oczekiwania, a pozytywna z założenia rywalizacja nabierze cech „wyścigu szczurów”.
Skład zespołu coraz szybciej się zmienia i nawet długoletni pracownicy składają wypowiedzenia. Nie da się realizować celów, jeśli nieustannie trzeba wdrażać nowych pracowników.