Harrison Analytics to wygodna platforma on-line do zarządzania m.in. poziomem kompetencji pracowników w całej organizacji.
Badanie organizacyjne, grupowe i indywidualne kompetencji i modeli kompetencyjnych.
Harrison Analytics umożliwia wyświetlanie kompetencji behawioralnych na wszystkich poziomach organizacji, co ułatwia stworzenie kultury o wysokiej efektywności.
Obejmuje następujące elementy:
Moduł obejmuje bezpłatne raporty „Analiza Kompetencji Behawioralnej – Przegląd” we wszystkich zestawach kompetencji.
Kompetencje pracy zdalnej wspierają pracowników w produktywności i efektywnej komunikacji podczas pracy zdalnej.
Kompetencje Zdalnego Zarządzania wspierają liderów w skutecznej komunikacji z pracownikami pracującymi zdalnie i pomaganie im w utrzymaniu produktywności.
Każda z tych dwóch kompetencji porównuje osobę z szeregiem cech związanych z komunikowaniem się z pracownikami działającymi na odległość.
Te raporty pokazują kompetencje przywódcze na poziomie lidera. Identyfikują mocne strony i „potencjalne zakłócacze” przywództwa.
Harrison Analytics daje możliwość dopasowania analizy do potrzeb firmy poprzez edytowanie lub tworzenia własnych profili kompetencyjnych np. modelu kompetencyjnego czy wartości.
Ten raport identyfikuje mocne strony i potencjalne „zakłócacze” w odniesieniu do kompetencji współpracy.
Ten raport identyfikuje konkretne czynniki powiązane z inteligencją emocjonalną takiej, jak: samoświadomość, samomotywacja i zarządzanie sobą, świadomość społeczne i orientacja na pomaganie innym, przywództwo relacyjne itd. Analiza jest oparta na badaniach wielu autorów dotyczących koncepcji inteligencji emocjonalnej m.in. Golemana.
Harrison Analytics daje możliwość dopasowania analizy do potrzeb firmy poprzez edytowanie lub tworzenia własnych profili kompetencyjnych np. modelu kompetencyjnego czy wartości.
Harrison Analytics
Harrison Analytics to narzędzie przeznaczone dla działów HR, które chcą w szybki i precyzyjny sposób zarządzać poziomem kompetencji pracowników.
Korzystanie z platformy pozwala nie tylko na szybkie uzyskanie potrzebnych informacji, ale także analizę danych bądź ich części. System umożliwia wyodrębnienie segmentów danych, dzięki czemu można zbadać i porównywać fragmentaryczne wyniki.
Nie chce zamawiać kursów i szkoleń, na których de facto skorzystają tylko ich organizatorzy. Aby z bogatej oferty szkoleniowej wybrać odpowiednie pozycje, należy określić obszary, które wymagają dopracowania.