Zaangażowanie jest kombinacją dopasowania do stanowiska i spełniania oczekiwań zawodowych. Raport ten koncentruje się na aspektach satysfakcji, dając jednocześnie dokładne informacje, czego dana osoba potrzebuje, by móc się w pełni zaangażować na danym stanowisku. Ogólny wynik satysfakcji mierzy stopień spełnienia ważnych oczekiwań, zwracając uwagę czy konieczna jest pilna rozmowa z tą osobą.
Ocena kompetencji behawioralnych Harrison zapewnia analizę tendencji i zachowań związanych z kompetencjami zdalnego zarządzania pracownikami. Pozwala to liderom zrozumieć swoje mocne i słabe strony związane z każdą kompetencją oraz zapewnia praktyczną mapę, która inspiruje i pomaga im je rozwijać. Mierzy ona zdolność liderów do efektywnej pracy zdalnej. Zawiera kompetencje behawioralne w zakresie zarządzania zdalną produktywnością i zdalną komunikacją.
Ocena kompetencji behawioralnych Harrison zapewnia analizę tendencji i zachowań pracownika związanych z kompetencjami pracy zdalnej. Pozwala to pracownikom zrozumieć swoje mocne i słabe strony związane z każdą kompetencją oraz zapewnia praktyczną mapę, która inspiruje i pomaga im je rozwijać. Ta analiza obejmuje dwie kompetencje w zakresie zdalnej produktywności i zdalnej komunikacji.
Raport Mocne Strony zawiera podsumowanie mocnych stron i kwestii związanych z predyspozycjami danej osoby. Jest uniwersalnym raportem dla każdego, ponieważ nie jest bezpośrednio związany ze stanowiskiem.
Spośród 175 zbadanych cech raport ten określa Twoje najwyższe wartości i priorytety – to, gdzie dajesz z siebie najwięcej i co lubisz robić najbardziej. Mogąc często wykorzystywać swoje mocne strony, masz większą szansę na odniesienie sukcesu w pracy, czerpiąc z niej jednocześnie satysfakcję. Raport ten zawiera przydatne wskazówki zarówno dla osób zatrudnionych, jak i poszukujących pracy.
Raport Rozwój Kariery pomaga poprowadzić ścieżkę kariery tak, aby była ona satysfakcjonująca i odpowiadała zainteresowaniom, umiejętnościom interpersonalnym, motywacjom oraz umiejętnościom przywódczym. Podpowiada, jakiego typu zadania będą wspierały Cię w osiągnięciu sukcesu oraz czego powinieneś unikać, aby zachować wysoką efektywność i satysfakcję.
Zidentyfikuj kluczowe czynniki zaangażowania i zatrzymania oraz stwórz indywidualne plany rozwojowe dla poszczególnych pracowników, zespołów i całej organizacji.