fbpx

Koordynator Działu Marketingu

Koordynator w Dziale Marketingu

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży farmaceutycznej, która funkcjonuje w Polsce od około 20 lat i ciągle się rozwija. Pomimo tego, że jest to jeden z liderów rynku, nie jest to korporacja. Poszukujemy Kandydata, który odpowiadałby między innymi za: produkcję materiałów promocyjnych, koordynowanie udziału w konferencjach, współpracę z kierownikami marek, realizację działań digital marketing – promocję w Internecie, social media.

Zakres zadań:

 

  • Przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz opracowanie prezentacji dla Specjalistów wg wytycznych Category Managerami/Product Managerami.
  • Przygotowywanie oferty szeroko pojętych narzędzi promocyjnych, poszukiwanie i weryfikacja dostawców.
  • Bieżąca weryfikacja i uzupełnianie stanów materiałów promocyjnych w magazynie centralnym i u przedstawicieli, przy współpracy z Category Managerami i Product Managerami.
  • Prowadzenie ewidencji próbek produktów leczniczych w zgodzie z Prawem Farmaceutycznym i odpowiednimi rozporządzeniami, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania elektronicznej ewidencji tych próbek, przygotowywanie okresowych raportów dla przełożonych.
  • Wspomaganie działu marketingu i sprzedaży w zakresie CLM i e-learningu. Współpraca z dostawcą zewnętrznym aplikacji CLM, platformy komunikacji marketingowej oraz z centralą firmy w zakresie platformy e-learningowej, zapewnienie obsługi technicznej i niezbędnego serwisu tabletów.
  • Zapewnienie adekwatnych analiz z użytkowania aplikacji CLM dla działu marketingu, sprzedaży oraz zarządu.
  • Planowanie i organizacja udziału firmy w kongresach/ konferencjach krajowych oraz międzynarodowych. Prezentowanie planów kongresowych oraz już zrealizowanych wydarzeń w czasie szkoleń cyklicznych.
  • Przeprowadzanie analiz sprzedaży, na ich podstawie opracowywanie zestawień, raportów i prezentacji w porozumieniu z Category Managerami/Product Managerami.
  • Zarządzanie przydzielonym budżetem, planowanie i raportowanie kosztów w ramach budżetu.

 

Co Ci proponujemy:

 

  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz benefity (ubezpieczenie medyczne, karta benefit itp.)
  • Pełną wyzwań pracę w rozwijającej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pracę z atrakcyjnymi produktami
  • Niezbędne narzędzia pracy i szkolenia

 

Oczekiwania:

 

  • Minimum roczne doświadczenie w dziale marketingu w firmie farmaceutycznej na stanowisku asystenta/tki lub koordynatora/rki działu.
  • Dobra znajomość mediów społecznościowych.
  • Ugruntowana znajomość podstaw marketingu.
  • Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług B2B.
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań, otwartość na nowości i zmiany.
  • Znajomość rynku dostawców danych sprzedażowych dla branży farmaceutycznej.
  • Doświadczenie w przygotowywaniu analiz danych.
  • Doskonałe zarządzanie czasem pracy.

 

Jeśli chcesz aplikować na to stanowisko, wypełnij poniższy formularz i prześlij nam swoje CV.

 

Aplikuj

WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ TALENT EXACT SP. Z O.O. ZGODNIE Z OŚWIADCZENIEM PONIŻEJ: