HARRISON ASSESSMENTS od ponad 30 lat zajmuje się badaniem efektywności w biznesie. Punktem wyjścia było spostrzeżenie, że osoby z różnymi kompetencjami osiągały sukces w podobnych do siebie firmach. Efektem tego był wniosek, że aby skutecznie przeprowadzać proces oceny kompetencji, należy go dokonywać w porównaniu do stanowiska. Żeby móc to robić, należało znaleźć obiektywny i skuteczny sposób na sprawdzenie tego, co wpływa na sukces osób na danym stanowisku. Dr Dan Harrison zaczął wtedy przeprowadzać proces Benchmarkingu. Jest to diagnoza kompetencji pracowników firmy, która ma na celu określenie tylko cech wpływających na odniesienie sukcesu, lecz także tych, które mogą w tym przeszkadzać. Od 1990 roku Harrison Assessments przygotował 7000 profili stanowisk – Formuł Sukcesu Zawodowego. Dzięki temu doświadczeniu dziś są one dostępne jako podstawa do dostosowywania ich do potrzeb poszczególnych firm.